اختصاصی سکایی نیوز:

کلنگ اولین سالن اختصاصی چند منظور ورزشی ویژه بانوان کلانشهر زاهدان به زمین زده شد

زاهدان- سکایی نیوز -صبح امروزبمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و در راستای توسعه فضاهای ورزشی ویژه بانوان، آئین کلنگ زنی اولین سالن چند منظوره ورزشی، اختصاصی ویژه بانوان کلانشهر زاهدان در محل پارک گلها از مناطق حاشیه شهر برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز– در این مراسم عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، یونس شهنوازی رئیس بهمراه اعضای شورای اسلامی زاهدان، عابدی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری زاهدان، سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

این پروژه با مطالبات مردمی از *دکتر حسینعلی شهریاری* نماینده مردم شریف زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و پیگیری های ویژه ایشان، اعتبار لازم جهت ساخت پروژه تخصیص یافته است.

سالن اختصاصی بانوان در زیربنای به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در چهارمین روز *هفته تربیت بدنی و ورزش* کلنگ زنی شده که با مشارکت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، شورای اسلامی و شهرداری زاهدان آغاز بکار خواهد کرد.

احداث این پروژه مهم، نقش مهمی در توسعه ورزش بانوان بویژه حوزه همگانی خواهد داشت که نوید چشم اندازه ی روشن برای حوزه قهرمانی برای دختران مستعد و درخشان این منطقه می باشد.

انتهای خبر/