بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش:

‍ افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد شهرستان زاهدان

‍ زاهدان-سکایی نیوز-مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد شهرستان زاهدان بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح گردید.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز– صبح امروز (شنبه/۲۹ مهرماه ۱۴۰۲) در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال *شهرک جهاد شهرستان زاهدان* با حضور عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، رسا ریگی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان و جمعی از مسئولین و ورزشکاران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

شیبک در حاشیه این افتتاح به خبرنگار سکایی نیوز گفت : زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد شهرستان زاهدان* در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی کلانشهر زاهدان با پیگیری های دکتر فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، شهرداری، بخشداری و دهیاری در فضای با زیربنای ۱۳۵۰ متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی/استانی در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۹۰۰ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد : بیش از ۵۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی طی هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است که افتتاح پنج زمین ورزشی چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در نقاط روستایی و کم‌برخوردار و کلنگ‌زنی یک سالن ورزشی تخصصی بانوان در حاشیه شهر زاهدان که با مشارکت شهرداری و شورای شهر زاهدان ساخته می‌شود و قرار است در سه زمینه کبدی، ورزش‌های رزمی و آمادگی جسمانی فعال شود، از جمله این مهمترین طرح‌ها می باشد.

 

انتهای خبر/