میلیاردها در قفس؛ ایلان ماسک و مارک زاکربرگ با یکدیگر مبارزه می‌کنند

ایلان ماسک اخیراً در توییتی مارک زاکربرگ را به مبارزه تن به تن در قفس دعوت کرده بود. مدیرعامل رزمی‌کار متا که ترسی از ایلان ماسک ندارد نیز در اینستاگرام به این دعوت پاسخ مثبت داده و از ثرونمدترین مرد جهان خواسته تا مکان مبارزه را برای او ارسال کند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – اگر مبارزه‌های MMA و بوکس حرفه‌ای برای شما تکراری شده‌اند، شاید نبرد بین دو میلیاردر مغرور دنیای فناوری یعنی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ بتواند ضربان قلب شما را دوباره بالا ببرد. مدیرعامل توییتر که احتمالاً از کامنت‌های زاکربرگ در مورد این شبکه اجتماعی دل خوشی ندارد، او را به مبارزه در قفس فراخوانده است.

مارک زاکربرگ که به تازگی توانسته در یک مسابقه جوجیتسو به مقام دست پیدا کند، یک استوری حاوی اسکرین‌شات توییت ایلان را منتشر کرده و از او خواسته تا موقعیت مکانی این مبارزه را برای او بفرستد. ایلان ماسک نیز تنها با دو کلمه پاسخ داده است؛ Vegas Octagon که از یکی از مهم‌ترین قفس‌های مبارزه به شمار می‌آید.

ZUCK-VS-MUSK-1.JPG

مبارزه ایلان ماسک و زاکربرک در قفس

پیش از این خبرهایی در مورد احتمال معرفی یک رقیب برای توییتر از سوی متا منتشر شده بود. یکی از مسئولان متا نیز در رویدادی به کارکنان این شرکت گفته بود که کاربران نسخه‌ای از توییتر را می‌خواهند که با عقلانیت اداره شود. زاکربرگ نیز چندی پیش در پادکست لکس فریدمن با طعنه به ماسک گفته بود که این شبکه اجتماعی باید یک میلیارد کاربر داشته باشد.

مارک زاکربرگ قهرمان جوجیتسو

ماسک ۵۱ ساله از نظر ابعاد بدنی دست بالاتر را در قفس مبارزه خواهد داشت اما زاکربرگ ۳۹ ساله با توجه پیروی در مسابقات جوجیتسو، احتمالاً بتواند ایلان را از پای درآورد. جدای از پیروز مبارزه، امیدواریم این دو میلیاردر از توییت‌ها و پست‌های خود جا نزنند تا یکی از مفرح‌ترین مبارزه‌های تاریخ به واقعیت بپیوندد.

انتهای پیام/