گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ زودتر از موعد به بازار می‌آید

سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی S23 FE را تا انتهای سال جاری میلادی به بازار بفرستد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی زودتر از پیش‌بینی‌ها توسط سامسونگ عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – چندی پیش گزارش‌هایی در مورد عرضه گوشی Galaxy S23 FE در فصل چهارم سال ۲۰۲۳ منتشر شده بود. حال وبسایت SamMobile ادعا کرده که عرضه این پرچم‌دار اقتصادی قرار است زودتر از موعد در برخی از کشورها انجام شود. با این وجود عرضه در همه بازارها از ابتدای سال ۲۰۲۴ صورت خواهد گرفت.

زمان عرضه گوشی گلکسی S23 FE

سامسونگ گوشی گلکسی S23 FE را برای بازار بالا رده عرضه خواهد کرد. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، این گوشی در فصل سوم سال ۲۰۲۳ و بین ماه‌های مرداد تا مهر به بازار خواهد آمد. سامسونگ در گوشی گلکسی S21 FE از دو تراشه اگزینوس و اسنپدراگون استفاده کرده بود، اما گفته می‌شود نسخه جدید در همه بازارها با Exynos 2200 مجهز به پردازنده گرافیکی Xclipse 920 عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی S23 FE

از دیگر شایعات در مورد گوشی Galaxy S23 FE می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. تامین انرژی این گوشی نیز بر عهده یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی گذاشته شده است. سامسونگ این محصول را در دو مدل ۶ و ۸ گیگابایتی با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی خواهد کرد.

شرکت کره‌ای هنوز به صورت رسمی در مورد گلکسی S23 FE اظهار نظری نکرده اما انتظار داریم این گوشی قبل از رویداد معرفی محصولات تاشو، رونمایی شود. به تازگی باتری Galaxy S23 FE نیز تایید شده تا احتمال معرفی آن در هفته‌های آینده شدت گیرد.

انتهای پیام/