مردم مؤمن انقلابی محله ابوذر زاهدان بازهم شهید تقدیم نظام کردند

زاهدان - تولیت استان مقدس کهف شهدا زاهدان : مردم مؤمن انقلابی محله ابوذر زاهدان با تقدیم ۷۱ شهید و ۲۹ جانباز و آزاده ، بازهم شهید تقدیم نظام کردند .

محمود جوادیانفر در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسوولان دارند و همه افتخارات کشور و امنیتی که امروز ما احساس می کنیم مدیون فداکاری شهیدان و مقاومت های خانواده آنها است، بیان کرد : شهدا با شهادت خود در دفاع مقدس، در انقلاب و در دفاع از امنیت کشور اقتدار ملی ایجاد کرده و کشور و ملت خود را در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان مقتدرتر می‌کنند.

 

وی افزود : مردم مؤمن انقلابی محله ابوذر زاهدان با تقدیم ۷۱شهید و ۲۹ جانباز و آزاده ، بازهم شهید تقدیم نظام کردند .شهید پاسدار احمد حبیبی فر که در حادثه اخیر تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان از محله ابوذر غفاری در زاهدان به شهادت رسید.

 

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی و شهید پرور این محله ، طی این سالها همیشه در صحنه جهاد و بزنگاه های حساس جز اولین‌ها بوده ، گفت : شهید پاسدار احمد حبیبی فر و ۱۵ تن از همرزمانش با شهادتشان یکبار دیگر اقتدار ملی ایجاد کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا با شهادت خود عزتی بسیار می‌آفریند و نیروهای نظامی و انتظامی نشان دادند که راه شهدا راه آنها و یاد و خاطره شهدا همیشه در ذهن آنها جاری است.

 

جوادیانفر گفت : این شهید بزرگوار با دفاع از حریم مملکت و اسلام افتخار دیگری برای مردم شهید پرور این محله ثبت کرد.

 

توولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان با چشمانی اشکبار می گوید :شهید احمد حبیبی فر بسیار صادق، مهربان و دلسوز بود و همیشه از متولیان مسجد ابوذر غفاری می خواست برای شهادتش دعا کنند و بالاخره در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به آرزویش رسید.

 

وی در پایان از درگذشت جانباز علی خسروی در محله ابوذر غفاری زاهدان خبر داد.

انتهای خبر/