قوی ترین گوشی های میان رده دنیا بر اساس امتیاز انتوتو مشخص شد (پاییز ۲۰۲۳)

تازه‌ترین لیست برترین گوشی‌های میان‌رده بر اساس اپلیکیشن بنچمارک AnTuTu منتشر شده و برخلاف انتظار، گوشی Realme GT Neo 5 SE توانسته برای دومین ماه متوالی جایگاه پادشاهی گوشی‌های مقرون به صرفه را از آن خود کند.

رقابت شدیدی در بین گوشی‌های رده‌بالا یا اصطلاحاً پریمیوم در جریان است و محصولاتی همچون Red Magic 9 Pro+ و OnePlus 12 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا گوشی Vivo X100 با پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰۰ درگیری نزدیکی برای تصاحب تاج بهترین عملکرد در اپلیکیشن بنچمارک AnTuTu هستند.

برترین گوشی میان‌رده جهان

با این حال، تحولات قابل توجهی در بخش گوشی‌های میان‌رده نیز در حال رخ داده است و به نظر می‌رسد که جدول برترین‌ها قرار است دستخوش تغییرات چشمگیری شود.

جدول برترین گوشی‌های میان‌رده از نگاه آنتوتو

همان‌طور که در جدول ذیل می‌توان مشاهده کرد، گوشی Realme GT Neo 5 SE توانسته برای دومین ماه متوالی جایگاه خود را به عنوان پادشاه گوشی‌های میان‌رده حفظ کند.

پس از این گوشی شاهد قرارگیری Redmi Note 12 Turbo هستیم. هر دوی این دستگاه‌ها به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ مجهز شده‌اند که استفاده از آن در گوشی‌های میان‌رده چندان فراگیر نیست.

برترین گوشی میان‌رده جهان از نگاه AnTuTU

در جایگاه سوم لیست برترین گوشی‌های میان‌رده نیز Reno 11 5G قرار دارد که اخیراً توسط برند Oppo عرضه شده و توانسته با کسب امتیاز ۱۰۲۱۷۲۴ به این جایگاه برسد.

سه عضو بعدی لیست برترین گوشی‌های میان‌رده یعنی iQOO Z8، iQOO Neo 7SE و Vivo S17 Pro، همگی به تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ مجهز شده‌اند.

به گزارش Gizmochina، چهار گوشی باقی مانده در انتهای لیست نیز به تراشه‌های Dimensity 8200 Ultra و Dimensity 8100 Max مجهز هستند.

بنابراین، حداقل بر اساس نتایج بنچمارک AnTuTu می‌توان گفت که تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 همچنان از نظر عملکرد در بخش گوشی‌های میان رده تسلط خود را حفظ کرده است.

برترین گوشی میان‌رده جهان از نگاه AnTuTU

با این حال، ممکن است به زودی وضعیت فعلی تغییر کند، چرا که گوشی‌های میان‌رده نسل جدید همراه با تراشه‌های اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و دایمنسیتی ۸۳۰۰ به بازار عرضه خواهند شد.

در همین رابطه بخوانید:

تایید شد: آپدیت HyperOS ابتدا برای این پنج گوشی شیائومی منتشر می‌شود

در روزهای پایانی سال ۲۰۲۳ نیز اپلیکیشن بنچمارک AnTuTu قرار است لیست برترین گوشی‌های میان‌رده خود را آپدیت کرده و محصولات مجهز به تراشه‌ها نسل جدید به این لیست اضافه شوند. بنابراین، دیدن نتیجه بررسی این تراشه و محصولات میان‌رده جدید نسبت به آنچه اکنون در لیست وجود دارد، جالب خواهد بود.

انتهای پیام/