تایید شد: آپدیت HyperOS ابتدا برای این پنج گوشی شیائومی منتشر می‌شود

سرانجام شیائومی لیست گوشی‌های دریافت کننده رابط کاربری HyperOS خود را نهایی و اعلام کرده که این رابط کاربری ابتدا برای 5 گوشی هوشمند پرچم‌دار این شرکت عرضه می‌شود. البته پس از معرفی رابط کاربری HyperOS شیائومی، اکنون فرآیند انتشار نسخه بتای آن برای این گوشی‌های پرچم‌دار برند چینی آغاز شده است.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط gizmochina منتشر شده، آپدیت جدید رابط کاربری شیائومی یعنی HyperOS به زودی برای ۵ گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت ارائه می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، آپدیت HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ خواهد بود و ابتدا برای کشور چین منتشر می‌شود.

لیست گوشی‌هایی که ابتدا به‌روزرسانی HyperOS را دریافت می‌کنند

لیست گوشی‌هایی که ابتدا به‌روزرسانی HyperOS را دریافت می‌کنند

بر اساس گزارش منتشر شده بیشتر دستگاه‌های پرچم‌دار شیائومی و ردمی زودتر از بقیه این آپدیت را دریافت می‌کنند:

  • شیائومی ۱۳ اولترا
  • شیائومی ۱۳T
  • شیائومی ۱۲T
  • ردمی K60 Pro
  • شیائومی پد ۶ مکس

انتظار می‌رود به‌روزرسانی HyperOS زودتر از موعد مقرر و هم‌زمان با آغاز عرضه گوشی Xiaomi 13 Ultra در چین منتشر شود. در ادامه شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۳T این به روز رسانی را در منطقه اروپا دریافت خواهند کرد و پس از آن شیائومی این آپدیت را برای سایر مناطق منتشر خواهد کرد.

در همین رابطه بخوانید:

تمام گوشی های میان رده شیائومی به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد!

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به‌زودی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد

رابط کاربری جدید شیائومی تغییرات قابل توجهی در طراحی اینترفیس داشته است. اولین تغییر مربوط به مرکز کنترل (control center) و پنل نوتیفیکیشن‌ها است. علاوه بر این، بسیار از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه به iOS عمل کرده و بهبود تجربه کاربری را به همراه داشته باشند.

بخش گالری تصاویر HyperOS نیز به هوش مصنوعی مجهز شده تا مانند آنچه در گوشی‌های پیکسل گوگل شاهد آن هستیم، کاربر بتواند تصاویر مورد نظر خود را به ساده‌ترین شکل ممکن ویرایش یا اصلاح کند.

شیائومی هنوز جدول کامل گوشی‌های دریافت‌کننده آپدیت HyperOS را به اشتراک نگذاشته است. با این حال می‌دانیم این به‌روزرسانی در چند گام ارائه می‌شود و اولین گروه از گوشی‌های برند شیائومی با ریجن گلوبال آپدیت HyperOS را در سه ماهه اول ۲۰۲۴ دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/