گوشی پوکو ایکس ۶ شیائومی با چیپست اسنپدراگون ۷s نسل ۲ کوالکام مشاهده شد

اخیراً نسخه بعدی از سری گوشی‌های محبوب و پرطرفدار Poco X که احتمالاً با نام پوکو ایکس 6 (Poco X6) وارد بازار می‌شود در وبسایت بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است.

انتظار می‌رود سری گوشی‌های Poco X6 به زودی در حداقل دو مدل مختلف پوکو ایکس ۶ (Poco X6) و پوکو ایکس ۶ پرو (Poco X6 Pro) معرفی شوند. این گوشی‌ها تاکنون در چندین وب‌سایت استاندارددهی مشاهده شده‌اند و این امر نشان می‌دهد که عرضه گوشی قریب‌الوقوع است. گوشی Poco X6 اکنون در Geekbench فهرست شده و برخی از مشخصات کلیدی آن نیز فاش شده است.

گوشی پوکو ایکس 6 شیائومی

گوشی پوکو ایکس ۶ شیائومی

لیست Geekbench نشان می‌دهد که گوشی پوکو X6 در تست تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۱۳ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۸۶۵ را کسب کرده است. این خبر همچنین تایید می‌کند که این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲٫۴۰ گیگاهرتز بهره‌مند است.

این تراشه به احتمال زیاد همان چیپست میان‌رده Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام است. این چیپست با پردازنده گرافیکی Adreno TM 710 جفت شده است. افزون بر این، گوشی Poco X6 دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم است.

جالب اینجاست که اسم رمز این گوشی هوشمند، «Garnet» بوده که همان اسم رمز ردمی نوت ۱۳ پرو است. در نتیجه این تصور بیشتر تقویت شده که پوکو ایکس ۶ می‌تواند در اصل نسخه گلوبال گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو باشد.

مشخصات poco x6

اگر اینطور باشد، این گوشی هوشمند دارای یک پنل اولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

گوشی Poco X6 احتمالاً دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی (با OIS)، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. همچنین ممکن است دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی باشد.

با این حال، شایعات حاکی از آن است که نسخه گلوبال گوشی می‌تواند به جای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد. به همین ترتیب، این گوشی احتمالاً دارای باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود.

هنوز مشخصات دقیق و تاریخ عرضه سری گوشی های Poco X6 توسط این شرکت اعلام نشده است، اما انتظار داریم به زودی اطلاعات بیشتری منتشر شود.

انتهای پیام/