مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ با زمان پاسخ‌دهی باورنکردنی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه در راه است

اگر به خاطر داشته باشید در رویداد CES 2023، سامسونگ از مانیتور گیمینگ خمیده 49 اینچی خود به نام Odyssey OLED G9 رونمایی کرد. هرچند هنوز زمان عرضه دقیق آن مشخص نیست، اما امروز مشخصات بیشتری از این مانیتور گیمینگ منتشر شده است، مشخصاتی مانند زمان پاسخ‌دهی 0.03 میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از فناوری FreeSync Premium Pro ای ام دی.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – هنگام رونمایی از مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 در نمایشگاه CES، شرکت سامسونگ مدعی که این نمایشگر از فناوری Quantum Dot OLED با وضوح تصویر ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بهره‌مند است.

در ادامه جزئیات دیگری نیز در ژانویه رونمایی شد، مانند این واقعیت که این مانیتور دارای گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 است که با روشنایی کامل ۲۵۰ نیت و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت مطابقت دارد. علاوه بر این، گفته شد مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ زمان پاسخگویی ۰٫۱ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند و نرم‌افزار Gaming Hub سامسونگ را به صورت پیش‌فرض دارد.

مشخصات مانیتور گیمینگ سامسونگ

مشخصات جدید مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey OLED G9

در یک تیزر اخیر، سامسونگ فاش کرد که مانیتور Samsung Odyssey OLED G9 با انحنای ۱۸۰۰R طراحی شده است و زمان پاسخگویی چشمگیر ۰٫۰۳ میلی ثانیه (GtG) را دارد.

این نمایشگر از Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند و گواهینامه AMD FreeSync Premium Pro را دریافت کرده است که کاهش پارگی تصویر (Screen Tearing) را هنگام استفاده با کارت‌های گرافیک AMD تضمین می‌کند. سامسونگ می‌گوید با کمک پردازنده هوش مصنوعی «Advanced Neo Quantum AI»، این پنل می‌تواند به نسبت کنتراست باورنکردنی ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ دست یابد که کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد.

 مانیتور odyssey oled g9 سامسونگ

از نظر اتصالات، مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 دارای ورودی های ویدئویی DisplayPort 1.4 ،micro-HDMI 2.1 و HDMI 2.1 است. همچنین شامل دو پورت USB 3.0 Type-A و یک پورت USB Type-B است. این مانیتور مجهز به بلندگوهای استریو ۵ واتی است. علاوه بر این، پایه مانیتور Odyssey OLED G9 قابل تنظیم است و امکان تنظیم ارتفاع تا ۱۲۰ میلی‌متر را فراهم می‌کند.

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه یا قیمت مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 را اعلام نکرده است. با این حال، از آنجایی که بیشتر مشخصات آن رونمایی شده است، می توانیم در آینده‌ای نزدیک انتظار حضور آن در بازارهای جهانی را داشته باشیم.

مانیتور گیمینگ odyssey oled g9

نظر شما در مورد مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ چیست؟ شما چه قیمتی را برای این مانیتور پرچمدار پیش‌بینی می‌کنید؟

انتهای پیام/