رونمایی لنوو از لپ‌تاپ قدرتمند Yoga Book 9؛ طراحی نوآورانه با دو نمایشگر تاشو و قابل چرخش

لنوو به تازگی از لپ‌تاپ جالبی با عنوان Yoga Book 9 13IMU9 رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ به دو نمایشگر 13.3 اینچی OLED در کنار پردازنده Intel Core Ultra 7 155U مجهز شده است. این دو نمایشگر حتی قابلیت چرخش و جا به جایی را داشته و لپ تاپ مذکور حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 دارد.

هرکدام از نمایشگرهای لپ‌تاپ Yoga Book 9، دارای ابعاد ۱۳٫۳ اینچ و وضوح ۲٫۸K هستند و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. لنوو همچنین برای نمایشگرهای این لپ‌تاپ پشتیبانی از قابلیت Dolby Vision در نظر گرفته است.

تصاویر  Yoga Book 9 13IMU9

حداکثر روشنایی نمایشگرهای لمسی این لپ‌تاپ برابر ۴۰۰ نیت بوده و نرخ نوسازی آن به ۶۰ هرتز می‌رسد. همچنین پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از فضای رنگ DCI P3 و برخورداری از گواهی‌های Eyesafe Certified 2.0 و VESA DisplayHDR True Black 500 برای محافظت از چشمان کاربران از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ است.

تصویر لپ تاپ  Yoga Book 9 13IMU9

سایر مشخصات لپ‌تاپ Yoga Book 9 لنوو

از میان دیگر قابلیت‌های مهم این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده‌های نسل سیزدهمی Intel Core Ultra 7 155U، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 و همچنین یک ترابایت حافظه SSD اشاره کرد. همراه این لپ تاپ یک قلم دیجیتال Lenovo 3 و همچنین کیبورد بلوتوث Yoga Book 9 KB عرضه می‌شود.

اما برخلاف بسیاری از لپ‌ تاپ‌ها که از یک نمایشگر تاشو بهره می‌برند، این لپ‌تاپ به دو نمایشگر تاشو مجهز است. کاربران بنا به سلیقه خود می‌توانند این دو نمایشگر را بر روی یکدیگر قرار دهند تا به یک دستگاه تبدیل پذیر یا ۲ در ۱ روبرو شوند و از این لپ‌تاپ به عنوان تبلت استفاده کنند.

تصاویر لپ تاپ  Yoga Book 9 13IMU9

همچنین قابلیت‌های تازه ویندوز ۱۱ در مدیریت پنجره‌ها و همچنین اتصال آن‌ها به یکدیگر نیز در این لپ‌تاپ می‌تواند بسیار مفید واقع شود. لپ‌تاپ Yoga Book همچنین دارای پورت‌های Thunderbolt 4 و USB4 و DisplayPort 2.1 است.

بر اساس اعلام gizmochina باتری قدرتمند ۸۰ وات ساعتی دیگر ویژگی این لپ‌تاپ است که به کاربران اجازه می‌دهد با تنها یک‌بار شارژ با شارژ ۶۵ واتی USB-C از آن برای یک روز کامل استفاده کنند. پشتیبانی از WiFi 6E و بلوتوث ۵٫۳ در کنار اسپیکرهای قدرتمند چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos به همراه یک وب‌کم ۵ مگاپیکسلی با سنسور IR از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ عنوان شده است.