رقیب گلکسی زد فولد ۶ با توانایی اتصال به مک‌های اپل به‌زودی رونمایی می‌شود

بنچمارک ویوو ایکس فولد ۳ در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی این گوشی باقی نمانده است.

گوشی تاشدنی ایکس فولد ۳ ویوو به احتمال زیاد در تاریخ ۲۶ مارس (۷ فروردین ۱۴۰۳) در دو نسخه‌ی معمولی و پرو رونمایی خواهد شد. مدل معمولی اکنون با شماره‌مدل V2303A به گیک‌بنچ رسیده و دیتابیس گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ۱۶ گیگابایت رم مجهز است.

ایکس فولد ۳ توانست امتیاز تک‌ هسته‌ای ۲٬۰۰۸ را به‌دست آورد و در پردازش چند هسته‌ای به امتیاز ۵٬۴۹۰ برسد. اطلاعات فاش‌شده از این گوشی، استفاده از اندروید ۱۴ با رابط کاربری OriginOS 4 را تأیید می‌کند.

بنچمارک گوشی ویوو ایکس فولد ۳ در گیک بنچ

یکی از ویژگی‌های جالب توجه ایکس فولد ۳ این است که به‌لطف قابلیت اشتراک از راه دور خود می‌تواند به مک‌ بوک متصل شود و رابط کاربری آن کاملاً با macOS سازگار است.

هر دو مدل از بهترین گوشی‌ های تاشو برند ویوو دارای نمایشگر خارجی ۶٫۵۳ اینچی، نمایشگر اصلی ۸٫۰۳ اینچی اولد، دو اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب خواهند بود.

گفته می‌شود که ایکس فولد ۳ در حالت بازشده ۵٫۱ میلی‌متر و در حالت بسته نزدیک به ۱۲ میلی‌متر ضخامت دارد. این درحالی است که طبق گفته‌ها، گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ حدود ۱۱ میلی‌متر در حالت تاشده ضخامت خواهد داشت.

گوشی‌ ویوو ایکس فولد ۳ یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. علاوه‌بر این، ظرفیت باتری ایکس فولد ۳ احتمالاً ۵٬۵۰۰ و ۵٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعت برای مدل معمولی و پرو خواهد بود. قیمت گوشی مورد بحث هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/