اقدامات ۲۴ ساعته “قرارگاه عملیاتی” پلیس استان سیستان و بلوچستان

زاهدان- سکایی نیوز- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر گذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی استان از اقدامات 24 ساعته این قرارگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز– سردار “دوستعلی جلیلیان” در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات قرارگاه عملیاتی انتظامی، افزود: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی در راستای زلزله بوقوع پیوسته در شهرستان زاهدان و حفظ و آرامش شهروندان، برگزاری جلسات تعاملی با اقشار اجتماعی سطح استان و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در سطح شهرهای استان را به اجرا گذاشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه در مورد اقدامات سلبی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی ۸ فقره تیراندازی کشف و ۱۰ نفر متهم در این راستا دستگیر شده‌اند، بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی ۸ سلاح جنگی کلت و کلاش کشف و ۶ نفر متهم را دستگیر نمودند.

سردار “جلیلیان” با اشاره به دستگیری ۶ نفر سارق حرفه ای، کشف ۲۵ فقره انواع سرقت و اموال سرقتی، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان دلگان موفق شدند عامل اصلی آدم ربایی را دستگیر و مرد میانسال ۴۵ ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از ۲۴ ساعت صحیح و سالم آزاد و نیز در عملیاتی ضربتی کارگاهان پلیس آگاهی استان یک باند های سارقان مسلح و عنف را دستگیر که در تحقیقات تکمیلی تاکنون به ۸ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارشناسان مبارزه با جرائم اقتصادی در سطح استان موفق شدند با کار دقیق پلیسی و اقدامات تخصصی چندین محموله قاچاق منابع ملی را شناسایی و توقیف که در بازرسی از آنان بیش از ۲۰۰ هزار لیتر مواد سوختی قاچاق به ارزش بیش از ۸۴ میلیارد ریال کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد: با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای خبر/