پیام فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پی شهادت مرزبان هنگ مرزی سیرکان سراوان

سراوان- سکایی نیوز- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سیرکان سراوان شهید "مهدی نوری افشار" را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – متن این پیام به این شرح است:

 

«و کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند» (آل عمران – آیه ۱۶۹).

 

▪️ شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و قطع به یقین، شهادت پلی در رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می آموزند.

 

◾️ اشرار کوردل و معاندین نظام که امنیت کشور را نشانه رفته ‌اند، بدانند این شرارت ‌ها هرگز خللی در عزم راسخ حافظان نظم و امنیت وارد نخواهد ساخت و سبزپوشان و مرزبانان جان برکف همواره تا آخرین قطره خون خود حافظ این مرز و بوم هستند و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

 

▪️ اینجانب شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سیرکان سراوان شهید “مهدی نوری افشار” را به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدای گرانقدر و کارکنان فداکار مرزبانی به ویژه رزمندگان مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان

سرتیپ دوم    دوستعلی جلیلیان