در گفتگو با سکایی نیوز مطرح شد

عامل تیراندازی در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد

زابل- سکایی نیوز- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به همراه سلاح مربوطه در عملیات ویژه ماموران پلیس در کمتر از 4 ساعت در شهرستان زابل خبر داد.

سردار” دوستعلی جلیلیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت شهروندان که منجر به مجروحیت احدی از ناحیه پای راست گردیده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد یک نفر به علت اختلافات و درگیری های قبلی به سمت شهروندی با یک قبضه سلاح شکاری تیراندازی و با استفاده از یک خودروی سواری به سرعت از محل متواری شده است.

سردار “جلیلیان” تصریح کرد: اقدامات تخصصی و ویژه پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت عامل اصلی تیراندازی در مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی و هماهنگ در کمتر از ۴ ساعت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و غالب هنجارشکنان خودشان اطلاع دارند که در صورت انجام اقدام مجرمانه دیر یا زود دستگیر خواهند شد، از این رو به اراذل و اوباشانی که توصیه های پلیس را جدی نمی گیرند هشدار می دهیم که برخورد پلیس با مخلان امنیت شهروندان سخت خواهد بود.

 

انتهای خبر/