خلاقیت و نوآوری نوجوانان و جوانان باید در کف میدان دیده شود

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت و شکوفا شدن استعدادهای نوجوانان و جوانان گفت: باید خلاقیت و نوآوری جوانان و نوجوانان با استعداد این استان در کف میدان خودش را نشان بدهد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _  محمد کرمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی رویداد «فن کد» پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان اظهارکرد: خوشبختانه این استان جوان ترین استان کشور است و در میان این جوانان برومند، استعدادهای بسیار خوبی در استان داریم که باید این استعدادها را کشف و زمینه شکوفا شدن آن را فراهم کنیم.

وی افزود: مجموعه‌های علمی از جمله مدارس، هنرستان ها و دانشگاه‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌ها و ثروت‌های موجود در سیستان و بلوچستان موجبات توسعه منطقه‌ای را فراهم آورند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید با به میدان آوردن جوانان و استفاده از تفکر نوین این قشر از جامعه، یک تجارت پایدار در منطقه ایجاد و از ظرفیت مرزهای استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال کاری برویم و تلاش کنیم حتما کار انجام خواهد شد و هیچ کار نشدنی وجود ندارد.

کرمی تاکید کرد: باید فناوری‌های جدید را بکار گیریم چرا که این رویکرد و اقدام علمی موجب تغییر و تحول در مجموعه‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: انحصار در هر حوزه‌ای موجب آسیب است بنابراین انحصار در حوزه فناوری را باید بشکنیم چرا که از بین بردن انحصار موجب افزایش بازدهی می‌شود.

انتهای خبر/