اختصاصی سکایی نیوز //

دمای ۵۰ درجه ای هوا و قطعی مکرر آب در زاهدان

بحران آب در ایران از جمله مشکلاتی است که طی سال های اخیر از زاویه های مختلف به آن پرداخته شده اما در سیستان وبلوچستان اوضاع متفاوت تر است و افزایش گرما و نبود آب شرب در زاهدان به یک دغدغه برای ساکنان این کلان شهر تبدیل شده و همگان خواستار رفع این مشکل هستند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – بحران آب در ایران از سلسله چالش‌ها و مشکلات ناشی از کمبود آب‌های سطحی و زیر سطحی، کاهش شدید بارش باران و استفاده نادرست از منابع آب در کشور است که سال به سال نیز اوضاع بحرانی تر می شود.

اما در این میان یک موضوع بسیار حائز اهمیت است و آن این است بالاخره زمانی که یک مرکز جمعیتی در نقطه ای وجود دارد باید آب مورد نیاز آن تامین شود.

قطعی آب در بسیاری از نقاط زاهدان در فصل تابستان موضوع جدیدی نیست اما اوضاع زمانی بغرنج تر می شود که این قطعی آب به مدت طولانی و آن هم در گرمای ۵۰ درجه باشد.

اما ظاهرا به دلایل مختلف در نقاط مختلف این قطعی آب همچنان ادامه دارد و نکته جالب تر اینکه مسئولان نیز هرچه تلاش می کنند نتیجه ای حاصل نمی شود.

از همین رو تعدادی از شهروندان زاهدانی  به خبرنگار سکایی نیوز در این خصوص گلایه های بسیاری را داشتند.

گلایه های مردم از قطعی مکرر آب

در همین راستا یکی از شهروندان  در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان داشت: با توجه به فصل گرما  قطعی آب در بسیاری از محلات شهر بویژه زیباشهر مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی افزود : روز گذشته فقط از ساعت ۱۴ تا ۱۶ آب وصل شده است که قبل و بعد این ساعت هم بی آبی هم گرمای کولر امان مان را بریده است.

یکی دیگز از شهروندان نیز از قطعی هر روزه آب گلایه مند بود و افزود : این مشکل ساکنان  را به ستوه آورده است و به عنوان معضلی برای  ما تبدیل شده است.

انتهای خبر/