عاملان قتل در زابل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل شهروند زابلی در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – سردار دوستعلی جلیلیان در تکمیل این خبر بیان کرد : در پی وقوع یک فقره قتل عمد فردی ۴۶ ساله با سلاح شکاری در یکی از محلات شهرستان زابل و متواری شدن قاتل و۲ همدستش، بررسی موضوع و دستگیری عاملان این قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس مشخص شد عامل این قتل و۲ همدستش پس از ارتکاب جرم به مکان نامعلومی متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی های دقیق پرونده و اظهارات شاکی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با بهره گیری از اقدامات تخصصی پلیسی مأموران توانستند عامل این قتل به همراه ۲ همدستش را در یکی از محلات زابل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی اظهارداشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با مستندات پلیس به جرم قتل اعتراف و اذعان داشتند علت و انگیزه آنها از ارتکاب قتل، اختلافات خانوادگی با فرد مقتول بوده که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.