امنیت پایه و اساس توسعه است

زاهدان -فرمانده سپاه سلمان گفت: پایه، ریشه و اساس توسعه امنیت است و در این زمینه ما با تمام توان در میدان هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز_ سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع مدیران کل بانک های استان، اظهار داشت: از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی دشمنان با تمام ظرفیت و توان برای توقف حرکت ارزشمند ملت قهرمان ایران به میدان آمدند.

 

وی افزود: ما از ابتدای پیدایش این انقلاب به دنبال هیچ جنگی نبودیم و شیوه هدایت و رهبری امامین انقلاب نیز همین بوده است تا از هر جنگی پیشگیری بشود؛ کلیه اقدامات ما در راستای همین سیاست جنگ زدایی بوده است.

 

شفائی تصریح کرد: امروز شما می بینید که ایران هرگونه تعرضی به کشور را با قدرت پاسخ می دهد که نشان از عزت و اقتدار کشور ما دارد. یکی از مهم ترین عرصه هایی که دشمن علیه کشور ما ظرفیت خود را به میدان آورده است همین عرصه اقتصاد و جنگ اقتصادی است؛ پیشگامان، افسران و سرداران جنگ اقتصادی شما عزیزانی هستید که در زمینه اقتصاد کشور تلاش می کنید.

 

وی افزود: دشمن هدف خود را هوشمندانه دنبال می کنند و در این جنگ شما در جبهه و پیشانی جنگ قرار دارید؛ نقش شما عزیزان در این نبرد، محوری و قابل ستایش است.

 

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: نیاز است تا در این جنگ مهم با برنامه و انسجام بیشتر عمل کنیم تا دشمن مایوس و ناامید بشود. پایه، ریشه و اساس توسعه امنیت است و در این زمینه ما با تمام توان در میدان هستیم.

 

انتهای خبر/