معاون استاندار: حفظ نام و یاد شهدا برای همه ما یک تکلیف الهی است

زاهدان - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که حفظ نام و یاد شهدا یک تکلیف مهم است، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم در جهت حفظ نام، یاد و آرمان های شهدا تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی در سفر به شمال استان و دیدار با خانواده معظم شهدای حادثه تروریستی “سیب و سوران” اظهارداشت: شهدا هستی خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند، هیچ‌کسی هم نمی‌تواند شرایط خانواده‌ های شهدا را درک کند مگر اینکه در شرایط مشابهی باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه آرامش و آسایش امروز خود را مدیون خون شهدا و ازخود گذشتگی های خانواده‌های آنها هستیم، تصریح کرد: باید از ایثارگری‌ها و فداکاری‌ های شهدا در مسیر دفاع از نظام و انقلاب، الگو بگیریم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: روح شهیدان حضور دارد وناظر بر اعمال و رفتار ما است، دشمنان تلاش کردند با گرفتن جسم شهدا، نام و یاد آنان فراموش شود اما دچار اشتباه شدند چرا که شهیدان زنده‌اند و ناظربراعمال ما هستند.

 

شریفی در این دیدار از پروردگار متعال برای خانواده این شهدای والامقام صبر مسئلت کرد و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم در مسیر رضای الهی گام برداریم.

 

انتهای خبر/