در گفتگو با سکایی نیوز مطرح شد

سیستان‌وبلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد

زاهدان -معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان: در ماه مبارک رمضان امسال، با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین و همکاران ما در مجموعه امداد، استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

امیر حسن‌زاده کیخادر گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۵ هزار و ۵۷۷ حامی جذب شدند که نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد و اتفاق جالب اینکه تعداد بسیار زیادی از این بزرگواران، بومی استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با قدردانی از استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران شهرستان‌های سطح استان به دلیل همکاری صمیمانه با مجموعه اکرام ایتام و محسنین، افزود: در این ماه عزیز بیش از ۱۹ هزار کودک یتیم در سطح استان، صاحب حامی شدند.

وی افزود : هم‌اکنون ۳۳ هزار و ۱۵۶ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که بیشترین آمار در کشور نیز مربوط به سیستان و بلوچستان است؛ همچنین علاوه بر آن، ۲۴ هزار کودک نیز تحت عنوان «محسنین» از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

کیخا خاطرنشان کرد:در سال‌های گذشته، عمده حامیان ایتام استان، بزرگواران غیربومی و خارج استانی بوده‌اند، اما با اقدامات صورت گرفته، بحمدالله امروزه درصد حامیان بومی افزایش یافته و این نشان از اعتماد مردم خیراندیش استان به مجموعه کمیته امداد دارد.

 

انتهای پیام/