در مصاحبه با سکایی نیوزمطرح شد//

بیمارستان صحرایی سپاه در اسفندک سراوان راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:به زودی بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسفندک سراوان راه اندازی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – دکتر حبیب غزنوی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالیان گذشته بیمارستان های صحرایی زیادی را در سطح استان سیستان و بلوچستان راه اندازی نموده است، به خبرنگار ما گفت: به زودی بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستای اسفندک سراوان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو بیمارستان ایرانمهر و رازی در شهرستان سراوان با ظرفیت ۴۲۰ تخت بیمارستانی مشغول ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند گفت: بیمارستان صحرایی اسفندک سراوان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به ساکنین این منطقه دور افتاده افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در بیمارستان صحرایی با استقبال گسترده مردم مواجه هستیم، تجربه نشان داده است که وقتی نیروهای جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پای کار است و بیمارستان صحرایی افتتاح می شود، مردم آن منطقه در بیمارستان حضور می یابند و خدمت می گیرند.

دکتر حبیب غزنوی در پایان بر شناسایی بیماران توسط تیم های بهداشتی، رشته های تخصصی مورد نیاز آن منطقه، تامین دارو و ملزومات پزشکی، زیرساخت his و خدمات دندانپزشکی که نیاز مردم آن منطقه است تاکید نمود.

 

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت بیمارستان صحرایی ارتش در رازوجرگلان | خبرگزاری فارس

انتهای خبر/