دانش‌آموزان چابهاری در اردوی فرهنگ کار شرکت کردند

چابهار - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: ۳۰ نفر از دانش آموزان مدرسه امام خمینی(ره) این شهرستان در اردوی فرهنگ کار و کارآفرینی شرکت کردند.

اسلام زهروزهی در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز اظهار کرد: برگزاری اردوهای ترویجی با موضوع فرهنگ کار و کارآفرینی و تعاون از برنامه های ثابت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار است که با همکاری آموزش و پرورش و مدیران واحدهای تولیدی و تعاونی ها در طی سال انجام می‌شود.

 

وی افزود: در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و اجرای برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر چابهار، اردوی فرهنگ کار با حضور دانش آموزان مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: طی این اردو، دانش آموزان از “شرکت کیمیا تیس” تولید کننده مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده بازدید و با فرایند تولید محصول آشنا شدند.

 

زهروزهی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کار و اهمیت کار در استان بیش از هر زمانی ضروری است و نیاز به احساس مسئولیت و هماهنگی و همکاری بیشتر دارد.

 

وی افزود: فرهنگ کار به عنوان شیوه زندگی، نقش اساسی در ارتقای سطح پویایی جامعه دارد و به همین دلیل در کنار اشتغال و تولید باید به حوزه فرهنگی و اجتماعی افراد نیز توجه شود.

انتهای پیام/