خبرنگار سکایی نیوز موفق به کسب رتبه در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شد

زاهدان - سکایی نیوز- الهه خشاوه مدیرمسئول پایگاه خبری سکایی نیوزموفق به کسب رتبه دوم در بخش گزارش تحلیلی و تحقیقی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز– نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در قالب‌ های، گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و انیمیشن برگزار شد.

محورهای این دوره جشنواره شامل اشتغال آفرینی، جهاد تبیین، ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی استان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی شهدای استان، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی، فرهنگ و مناسبات شهری و اجتماعی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و معرفی ظرفیت‌های ورزش با محوریت امیدآفرینی و نشاط جوانان بود.

رشد ۴۶ درصدی آثار ارسالی به جشنواره ابوذر

مدیر بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش سطح کیفی جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ابوذر این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد رشد داشت.

پوریا یاسینی امروز بیان کرد: قالب آثار جشنواره امسال شامل گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و پادکست بود که یک‌هزار و ۳۶۹ اثر به دبیرخانه استانی رسید که نسبت به سال گذشته با ۴۶ درصد افزایش روبرو بود.

وی افزود: اردوی راهیان پیشرفت فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب بویژه در سیستان و بلوچستان است که امسال این اردو برگزار و خبرنگاران روایتگر پیشرفت‌های استان شدند.

مدیر بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امسال همدلی و هم افزایی بین رسانه‌ها بی‌سابقه بود، ادامه داد: سازمان بسیج رسانه از طریق سامانه ناب حدود ۳۵۰ اصحاب رسانه بسیجی در این استان دارد که فرمانداران در زمان انتخابات می‌توانند از ظرفیت رسانه‌ها برای روشنگری استفاده کنند.

وی اظهار کرد: اتاق شیشه‌ای برنامه دیگر بسیج رسانه است که در آن بین مدیران و مردم مانعی وجود ندارد و مطالبات پیگیری می‌شود، در قالب این برنامه پس از برگزاری هر نشست طبق اعلام زمانبدی که از طرف مسوولان برای حل معضلات مطرح شده در جلسه مطرح و پس از موعد مقرر با حضور اصحاب رسانه جهت پیگیری نتیجه سراغ مسوولان خواهیم رفت و به عبارتی گزارش پیشرفت وعده‌ها به صورت ماهیانه رصد تا منتج به نتیجه نهایی شود. ‌

 

انتهای خبر/