مسوولان برگزاری انتخابات با جدیت از آرای مردم صیانت کنند

زاهدان - سکایی نیوز - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران و مسوولان برگزاری انتخابات صیانت از آرای مردم را در دستور کار خود قرار دهند و با رعایت اخلاق اسلامی و امانتداری زمینه برگزاری انتخاباتی خوب و سالم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سکایی نیوز–محمد کرمی امروز در مراسم افتتاح شبکه‌های استانی انتخابات اظهارکرد: مجموعه‌ ستاد انتخابات اعم از اجرایی و نظارتی با هماهنگی و انسجام خیلی خوب در سطح استان شرایط لازم را برای برگزاری یک انتخابات با مشارکت عالی، امنیت، سالم و رقابت سالم فراهم کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت مشارکت و حضور مردم در عرصه‌های مختلف افزود: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری است، بنابراین مردم در همه عرصه‌های نظام باید حضور فعال داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور مردم مومن، متدین و انقلابی استان در همه میدان‌ها و صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی، تاکیدکرد: سلامت انتخابات و صیانت از رای مردم از وظایف مسئولان برگزاری انتخابات است.

وی تاکیدکرد: مردمان سیستان و بلوچستان افرادی بصیر، دانا و توانمند هستند که باید تلاش کنند افرادی که توانایی لازم برای نمایندگی را دارند انتخاب کنند، تا شاهد پیشرفت و توسعه استان در همه زمینه‌ها باشیم.

کرمی اذعان کرد: مردم متدین، جهادی و انقلابی سیستان و بلوچستان در همه انتخابات و صحنه ها حضور پرشکوهی دارند.

وی با اشاره به مشکلات و نیازهای مطرح شده، گفت: مسوولان، مجموعه‌های نظارتی و کمیته‌های ستاد انتخابات باید مسائل را رفع و تلاش کنند زمینه‌ لازم برای حضور گسترده مردم فراهم شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به افتتاح شبکه‌های استانی انتخابات توسط صدا و سیما تصریح کرد: برابری و عدالت در حوزه تبلیغات و فراهم شدن ظرفیت‌های خوب و یکسان برای همه کاندیداها از اهداف افتتاح این شبکه ها است.

 

انتهای خبر/