۲ تروریستی که در سراوان قصد انجام اقدام خرابکارانه داشتند به هلاکت رسیدند

سراوان -سکایی نیوز-معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲ تروریست در سراوان که قصد اقدام خرابکارانه داشتند قبل از انجام هر گونه اقدامی به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز– علیرضا مرحمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ تروریستی که در سراوان قصد انجام اقدام خرابکارانه داشتند تحت تعقیب نیروهای نظامی و امنیتی قرار گرفته و قبل از هر گونه اقدامی بر اثر انفجار مواد منفجره ای که به همراه داشتند به هلاکت رسیدند.

سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

اقدام پلیس در پی ورود عناصر تروریست

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز با تایید هلاکت ۲ عضو مسلح وابسته به گروهک تروریستی در شهرستان سراوان گفت: در پی  ورود این ۲ عنصر وابسته به گروهک‌های تروریستی از مرزهای شرقی به کشور، انجام اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

سردار دوستعلی جلیلیان تصریح کرد: ماموران این فرماندهی، در شهرستان سراوان با مشاهده این عناصر گروهک، اقدام به تیراندازی کردند که در پی آن هر ۲ تروریست که حامل مقادیر قابل توجهی مواد منفجره بودند، بر اثر انفجار به هلاکت رسیدند.

 

انتهای خبر/