شهید حاج قاسم سلیمانی افتخاری برای ایران و همه امت اسلامی است

زاهدان- سکایی نیوز- تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان :شهید حاج قاسم سلیمانی افتخاری نه تنها برای ایران بلکه افتخاری برای همه امت اسلامی است.

محمود جوادیان فر در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی کرمان ، بیان کرد: جنایتکارانی که دستانشان به خون کودکان، زنان و مردان بی گناه آغشته است با این جنایت به دنبال ناامنی در این مرز و بوم‌اند تا شکست‌های خود را جبران کنند، اما بدانند که این مردم با صبر و استقامت به پیروزی نهایی بر همه دشمنان و بد خواهان خواهند رسید .

 

وی با بیان اینکه شهدا احیاگر مجدد اسلام در عهد حاضر هستند، افزود : شهادت در راه خدا و دفاع از انقلاب آرزوی ماست و از آن ترسی نداریم.

 

جوادیان فر با تاکید بر فرموده امام خمینی (ره) که می فرمایند( بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود) خاطرنشان کرد: ملت ما فرهنگ غنی از رشادت ، شهادت و استواری و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی دارند که یکی از این آرمان های انقلابی جان فدایی در راه خدا است.

 

توولیت آستان مقدس کهف شهدا در پایان بیان کرد : تروریست های کوردل سرکرده آمریکایی-صهیونیستی باید بدانند ملت سرافراز ایران اسلامی تحت امر ولایت فقیه و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ زمانی به دلیل وقوع اینگونه تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا، سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و حاج قاسم عزیز، دست نخواهند کشید.

 

 

انتهای خبر/