تقدیر آیت الله محامی از تلاش های فراجا برای تأمین امنیت کشور/مردم قدردان مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس هستند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به فعالیت ها و ارائه خدمات گسترده پلیس به مردم از تلاش های فراجا برای تأمین امنیت کشور و خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _ آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان بیان داشت: فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام موجب افزایش تلاش‌های پلیس شده است که امیدواریم نیروهای پلیس ثواب و اجر این زحمات را از امام زمان(عج) دریافت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: شاید خیلی از مردم متوجه سرریزهایی که به نیروی انتظامی می‌رسد؛ نشوند اما حقیقت این است که نیروی انتظامی کارهای بسیار سنگینی را دنبال می‌کند که صاحبان بصیرت در جامعه از جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن‌ها آگاه هستند و همه ما در رکاب ایشان درحال تلاشیم چراکه آرزوی قلبی ما رضایت ایشان و امام زمان(عج)‌ است.

 

امام‌جمعه زاهدان یادآور شد: اهتمام نیروی انتظامی در خاموش کردن اغتشاشات یا فتنه هایی که با عنوان برهم زدن آرامش مردم استان دنبال می‌شود، قابل تقدیر است و همه ما باید این را بپذیریم که محال است گاهی خدمت و خیری انجام شود که در کنار آن گرفتاری وجود نداشته باشد.

 

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خدمت مردم است، گفت: این مجموعه خود را فرزند مکتب امیرالمؤمنین(ع) می‌داند و امیدواریم بتواند در ایفای رسالت‌های خود موفق باشد.

 

 

انتهای خبر/