هلال احمر پیشتاز در امدادرسانی و مشتاق در اقدامات بشردوستانه است

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد خدمتگذار توانسته با همراهی خانواده بزرگ خود در ارائه خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و امداد و نجات گام‌های بلندی بردارد که این نشان از همدلی بسیار زیاد در جهت ارائه خدمات گسترده است.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – یعقوب سلیمانی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بر تلاش و همکاری مضاعف جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت : جمعیت هلال احمر در تلاش است جایگاه شایسته خود را نشان دهد تا خدمات و زحمات این نهاد مردمی، در جامعه بیشتر دیده و شنیده شود.

وی تاکید کرد: از سیاست‌های امسال هلال احمر حضور مردم و مردمی کردن خدمات است که باید مورد توجه مسوولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توسعه خانه‌های هلال و کیفی سازی آنان بدنبال توسعه خدمات امداد و نجات هستیم.

سرپرست جمعیت هلال حمر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست از ایجاد توفیق بابت فعالیت در جمعیت هلال احمر این استان و حسن اعتماد رییس جمعیت هلال احمر ابراز خرسندی کرد و گفت: در جمعیت هلال احمر سعی می‌کنیم توجه ویژه ای به شایسته سالاری و شایسته گزینی داشته باشیم و در ترویج روحیه نشاط و کار جهادی گام های موثری برداریم.

سید محمد مهدی سجادی با اشاره به افزایش اعتماد و حفظ سرمایه اجتماعی هلال احمر گفت: با توسعه و تقویت شبکه امداد و نجات می‌توانیم در کاهش خسارت حوادث غیرمترقبه طبیعی و انسان‌ساخت اثر بخش باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا اقدامات خوبی تا به امروز انجام شده و سعی خواهیم کرد در ادامه راه در فضایی همراه با آرامش و همکاری همه همکاران و بهره مندی از همه ظرفیت ها ادامه مسیر دهیم و همچنین فرصت های جدیدی را هم ایجاد کنیم.

انتهای خبر/