نخستین تصویر و زمان عرضه Galaxy Ring؛ حلقه هوشمند سامسونگ هم از راه رسید

در ماه‌های اخیر گزارش‌ها و شایعات فراوانی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد به عنوان یک محصول پوشیدنی جدید از یک حلقه هوشمند رونمایی کند. اگرچه تاکنون اطلاعاتی رسمی در مورد این حلقه منتشر نشده است، اما امروز از طریق نسخه جدید برنامه Galaxy Wearable، نخستین تصویر، نام رسمی و زمان عرضه این محصول فاش شد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – سامسونگ به تازگی نسخه جدیدی از برنامه Galaxy Wearable خود منتشر کرده است. این برنامه که با هدف پشتیبانی از ملزومات جانبی این شرکت منتشر می‌شود تنظیمات و درایورهای جدید منتشر شده برای ساعت‌های هوشمند و دیگر ابزارهای پوشیدنی آن را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. اما بررسی نسخه جدید این برنامه نخستین تصویر از حلقه هوشمند سامسونگ را فاش کرده و به نوعی نام رسمی و زمان تقریبی عرضه آن را هم نشان می‌دهد.

آیکون حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ

براساس گزارش ۹to5google، تصویر منتشر شده از این حلقه هوشمند که به نوعی نشانگر آیکون انتخاب شده برای آن است تایید می‌کند که سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک این ابزار پوشیدنی جدید را تولید و روانه بازار کند. در بخش دیگری از این برنامه به عنوان Galaxy Ring اشاره شده است و نشان می‌دهد که حلقه هوشمند سامسونگ قرار است با این نام تجاری روانه بازار شود. پیش از این و در ابتدای سال جاری میلادی سامسونگ این نشان تجاری را به نام خود ثبت کرده بود. سامسونگ در توصیف این نشان تجاری اعلام کرده بود که آن «یک دستگاه هوشمند است که می‌تواند علایم سلامتی و/یا خواب را در قالب یک حلقه اندازه‌گیری کند».

زمان عرضه گلکسی رینگ سامسونگ

بررسی بیشتر برنامه Galaxy Wearable سامسونگ همچنین تایید می‌کند که این شرکت قصد دارد این حلقه هوشمند را در سال ۲۰۲۴ میلادی روانه بازار کند. انتظار می‌رود در کنار این حلقه یک برنامه اختصاصی برای آن عرضه شود که با نصب بر روی دستگاه‌های سازگار، امکان تنظیم و کنترل کامل آن را فراهم می‌کند. تاکنون این رویه برای بسیاری از محصولات هوشمند سامسونگ نظیر ساعت‌های گلکسی واچ و دیگر ابزارهای پوشیدنی آن رخ داده است.

در نسخه جدید برنامه Galaxy Wearable شواهدی دیده می‌شود که نشان می‌دهد حلقه هوشمند گلکسی رینگ قادر است از طریق ارتباط بلوتوث با دیگر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کند. در قالب این برنامه حتی می‌توان پیغام نمایش داده شده در هنگام اتصال گوشی‌های هوشمند به این حلقه را هم مشاهده کرد. این پیغام «connecting to your ring» است.

انتظار می‌رود همچون دیگر حلقه‌های هوشمند موجود در بازار، گلکسی رینگ نیز قادر باشد علایم و وضعیت سلامتی کاربران خود را ردیابی کند. چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ هم اکنون در مراحل میانی طراحی و تولید این حلقه هوشمند قرار دارد. Ice Universe کاربر معروف و شناخته شده دنیای تجهیزات هوشمند نیز اعلام کرده است که رویداد بعدی Unpacked سامسونگ در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود و این حلقه هوشمند به عنوان «ستاره» این رویداد به همگان معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ نیز در این رویداد معرفی خواهند شد استفاده از واژه ستاره در این گزارش جالب به نظر می‌رسد.

دیگر گزارش‌ها نیز نشان می‌دهند که ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد با تعویق زمان عرضه این حلقه هوشمند، آن را در سال ۲۰۲۵ روانه بازار کند. قرار است این زمان یکساله با هدف ارتقای قابلیت‌ها و ویژگی‌های این حلقه در حوزه سلامتی و پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/