سامسونگ از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته در Galaxy S24 Ultra استفاده می‌کند

در ادامه افشاگری‌ها درباره پرچم‌دار آتی گوشی‌های سامسونگ، این بار گفته می‌شود گلکسی S24 الترا به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ارتقا یافته مجهز است. این دوربین که می‌تواند بهتر از نمونه بکار رفته در گلکسی S23 الترا باشد، احتمالاً از حسگر ISOCELL HP25X استفاده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – افشاگر Ice Universe در توییتر سابق مدعی شد سامسونگ در گلکسی S24 الترا از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP25X استفاده خواهد کرد که نسخه ارتقا یافته‌ای از حسگر کنونی ISOCELL HP2 است.

این حسگر جدید نیز ۱/۱٫۳ اینچی است اما از فوکوس خودکار پیشرفته Super Quad Phase Detection و همچنین ادغام پیکسل‌ها با نسبت ۴:۱ و ۱۶:۱ برای گرفتن تصاویر ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

Samsung-ISOCELL-sensors.jpg

هم زمان گفته می‌شود دوربین تله فوتو گلکسی S24 الترا به طرز چشمگیری ارتقا یافته است. شایعات در این باره خبر از به‌کارگیری یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۲٫۵۲ اینچی با پیکسل‌های ۰٫۷ میکرومتری داده‌اند که با توجه به ارتقای چشمگیر اندازه پیکسل، می‌بایست با بهبود کیفیت همراه باشد.

از دیگر شایعات قابل توجه درباره گوشی گلکسی S24 الترا سامسونگ می توان به احتمال استفاده از یک فناوری ساخت باتری جدید اشاره کرد. ممکن است سامسونگ در گلکسی S24 الترا سراغ باتری هایی با ساختار چند لایه انباشه شده بر روی هم (Stacking) برود که در مقایسه با باتری های رایج با ساختار لایه های به دور هم پیچیده، مزایایی چون پشتیبانی از سرعت شارژ بالاتر دارد.

طبق همین شایعات ممکن است با گلکسی S24 الترا شاهد افزایش سرعت شارژ سیمی از ۴۵ به ۶۵ وات باشیم که جهش بزرگی است. همچنین احتمال پشتیبانی از  Wi-Fi 7 در گوشی های گلکسی S24 مطرح است.

انتهای پیام/