اولین تصاویر واقعی از گوشی گلکسی S23 FE را ببینید

چند روز پیش یکی از مدیران سامسونگ از عرضه نسل بعدی گوشی‌های فن ادیشن خبر داد و اکنون به نظر می‌رسد انتظارها برای عرضه گوشی گلکسی S23 FE رو به پایان است. در همین رابطه برای اولین بار تصویر واقعی گوشی گلکسی S23 FE در فضای مجازی منتشر شده و اطلاعات جدیدی درباره مشخصات آن به بیرون درز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – گوشی گلکسی S23 FE به تازگی در پایگاه داده Wireless Power Consortium با شماره مدل SM-S711U رویت شده و علاوه بر تصویر، برخی از مشخصات آن نیز به بیرون درز کرده است.

تصویر گوشی گلکسی S23 FE

جزئیات بیشتر درباره مشخصات گوشی گلکسی S23 FE

بر اساس اعلام phonearena اطلاعات این وبسایت نشان می‌دهد که گلکسی S23 FE از شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و سرعت آن به ۴.۴ وات می‌رسد که در مقایسه‌ با سایر گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند بسیار کمتر است. با توجه به روویت شدن نام گلکسی S23 FE در فهرست WPC، به‌ نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به‌زودی این گوشی هوشمند را معرفی کند.

پیش از این جاستین هیوم، معاون سامسونگ در آفریقای جنوبی، درباره فاصله خالی بین دو گوشی A54 ۵G و سری S23 گفت که در حال حاضر یک شکاف قیمتی به اندازه سری FE وجود دارد و سامسونگ به زودی بیانیه‌ای در این زمینه صادر خواهد کرد.

اگرچه این مدیر سامسونگ جزئیاتی در مورد نام این گوشی به میان نیاورده اما طبق گزارش‌ها، این شرکت از تولید گوشی گلکسی S22 FE صرف نظر کرده است. علاوه بر این شایعه شده که این گوشی در سه ماهه سوم سال جاری از راه می‌رسد و برخی گزارش‌ها از عرضه گلکسی S23 FE تا پایان سال جاری میلادی حکایت دارند.

به نظر می‌آید گلکسی S23 FE به تراشه Exynos 2200 مجهز شده و از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. علاوه بر این گزارش دیگری وجود دارد که عرضه این گوشی را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تایید می‌کند.

در بخش باتری نیز انتخاب سامسونگ ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۲۵ واتی است. همچنین دو انتخاب حافظه برای این دستگاه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. میزان حافظه رم نیز ۶ یا ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/