مشخصات اولین گوشی هوشمند تاشوی سونی افشا شد

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز- به نظر می‌آید سونی قصد دارد حضور جدی‌تری در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد و در همین رابطه اولین اطلاعات درباره گوشی‌های تاشوی اکسپریا فولد و اکسپریا فلیپ به بیرون درز کرده است. جزئیات بیشتر درباره گوشی تاشوی سونی را در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بخوانید. […]

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز- به نظر می‌آید سونی قصد دارد حضور جدی‌تری در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد و در همین رابطه اولین اطلاعات درباره گوشی‌های تاشوی اکسپریا فولد و اکسپریا فلیپ به بیرون درز کرده است. جزئیات بیشتر درباره گوشی تاشوی سونی را در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بخوانید.

سونی هنوز وارد بازار محصولات تاشو نشده اما به نظر می‌رسد ژاپین‌ها قرار است دوباره در بازار موبایل سر و صدای زیادی به پا کنند. سونی در حال حاضر گوشی‌های بسیار باکیفیت و گران‌قیمتی می‌سازد.

در همین رابطه افشا شده که گوشی تاشو سونی مشابه سری گلکسی فلیپ است. در واقع دستگاه تاشو سونی شباهت زیادی به گوشی Galaxy Z Flip4 سامسونگ خواهد داشت، فقط این گوشی جدید صفحه نمایش خارجی ندارد. این طراحی نشان دهنده تعهد سونی به یک فرم زیبا و جمع و جور برای گوشی تاشوی خود است.

تصویر اولین گوشی تاشوی سونی

مشخصات اولین گوشی تاشوی سونی

بر اساس اعلام افشاگر خبرهای فناوری مانند notebookcheck محصول تاشو سونی با نسبت نمایشگر ۲۱:۹ و وضوح ۴K روانه بازار خواهد شد. در مقام مقایسه گلکسی زدفلیپ ۵ سامسونگ از نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد و از طرفی  نمایشگر گوشی تاشوی سونی احتمالاً در حالت بازشده ۷ اینچ خواهد بود.

سونی تمایل دارد از نسبت تصویر ۲۱:۹ برای گوشی‌های سری اکسپریا خود استفاده کند و بنابراین انتظار می‌رود این شرکت ویژگی مذکور را در گوشی‌های تاشو خود نیز پیاده‌سازی می‌کند.

البته برخی از منابع آگاه حدس می‌زنند که گوشی تاشو سونی Xperia Fold نام خواهد گرفت و از قابلیت‌های مخصوص گیمینگ نیز بهره‌مند است. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد بازی‌های موبایل، تعجب آور نیست که ببینیم سونی از تخصص خود در صنعت بازی برای ایجاد دستگاهی بهینه شده برای گیمینگ استفاده می‌کند.

در حال حاضر در میان برندهای بزرگ بازار، تنها اپل و سونی، گوشی تاشو را در سبد محصولات خود کم دارند. به نظر می‌آید ژاپنی‌ها قصد دارند اپل را در این لیست تنها بگذارند.

انتهای پیام/