بهترین نرم‌افزارها و بازی‌های ۲۰۲۳ اپ استور معرفی شدند؛ جوایز سالانه طراحی اپل

اپل بعد از برگزاری رویداد توسعه دهندگان خود، بهترین اپ‌ها و بازی‌های موجود در اپ استور را در 6 شاخه مشخص کرده است. در ادامه 12 اپلیکیشن و بازی برتر سال اپ استور به اعتقاد اپل که جایزه سالانه Apple Design Awards را دریافت می‌کنند را مرور خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – اپل جایزه سالانه طراحی خود را به ۱۲ نرم‌افزار و بازی موجود در اپ استور اعطا کرده است. این جوایز در ۶ بخش شامل فراگیر بودن تا تعامل و نوآوری به بهترین‌ها اختصاص یافته‌اند. در ادامه اپ‌ها و بازی‌های برتر اپ استور را مرور می‌کنیم.

فراگیر بودن

نرم‌افزار Universe یک اپلیکیشن ساخت وبسایت است که امکان طراحی آسان سایت را برای کاربران به وجود می‌آورد. کاربران می‌توانند در این نرم‌افزار فروشگاه خود را راه‌اندازی و صفحات عمومی و شخصی دیگری ایجاد نمایند. این اپ از دو قابلیت Dynamic Type و VoiceOver مخصوص کاربران دارای معلولیت بهره می‌برد.

دو نرم افزار برگزیده بخش فراگیر بودن

بازی stitch.توانسته بهترین بازی در بخش فراگیر بودن لقب گیرد. این بازی هنر گلدوزی را به یک بازی با مراحل مختلف تبدیل کرده که به تدریج سخت‌تر می‌شود. این بازی از چندین زبان و قابلیت‌هایی برای افراد مبتلا به کور رنگی و دید کم برخوردار شده است.

سرگرم کننده بودن

نرم‌افزار Duolingo با تبدیل کردن یادگیری زبان به یک تجربه لذت‌بخش و سرگرم کننده، جایزه بهترین اپلیکیشن را در این بخش دریافت کرده است. بازی مستقل و نقش آفرینی Afterplace نیز با طراحی زیبا و قدیمی، داستان عمیق و امکان کنترل آسان با یک دست، بهترین بازی سرگرم کننده اپ استور لقب گرفته است.

دو نرم افزار برگزیده بخش سرگرم کننده بودن

تعامل

نرم‌افزار Flighty اطلاعات دقیقی از ترافیک هوایی و آخرین تاخیرهای احتمالی را برای مسافران فراهم می‌آورد. این نرم‌افزار همچنین ویجت‌های جذابی دارد و می‌تواند میزان مسافت هوایی طی شده کاربران را محاسبه نماید.

دو نرم افزار برگزیده بخش تعامل

در بازی Railbound، کاربران کنترل چندین قطار را بر عهده می‌گیرند و می‌توانند چینش مسیر و مقصد آن‌ها را تغییر دهند. این بازی اپ استور می‌تواند کاربر را تا ساعت‌ها درگیر یادگیری و لذت بردن از خود نماید.

تاثیر اجتماعی

اپلیکیشن Headspace دستورالعمل‌هایی واضح برای مدیتیشن، بهبود کیفیت خواب و راه‌هایی برای پیشرفت تمرکز و کاهش استرس را در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار می‌دهد. در بازی Endling نیز کنترل یک روباه مادر در جهانی مملو از آلودگی در اختیار کاربران گذاشته شده تا اهمیت حفاظت از محیط زیست به همه گوشزد شود.

دو نرم افزار برگزیده بخش تاثیر اجتماعی

گرافیک و کیفیت بصری

Any Distance یک اپلیکیشن رهگیری تمرین ورزشی به شمار می‌آید که تمرکز خود را روی طراحی و به اشتراک گذاشتن مسیر ورزش کاربران از طریق گرافیک پویا قرار داده است. این نرم‌افزار کاربران را با مقایسه و جوایز گوناگون، به پیشرفت و رقابت سالم با یکدیگر دعوت می‌نماید.

دو نرم افزار برگزیده بخش گرافیگ

بازی Resident Evil Village که به تازگی برای مک عرضه شده نیز یکی از بهترین بازی‌های گرافیکی این پلتفرم در نظر گرفته می‌شود.

نوآوری

نرم‌افزار SwingVision: A.I. Tennis App از هوش مصنوعی برای تمرین تنیس استفاده می‌کند. این نرم‌افزار جنبه‌های مختلف بازی کاربران را از سرویس گرفته تا بک‌هند با ثبت ویدئو دنبال و راهکارهای برای بهبود تکنیک بازیکن ارائه می‌نماید.

دو نرم افزار برگزیده بخش نوآوری

Marvel Snap یک بازی نوبتی و کارتی است که گرافیک زیبایی دارد و از بازخوردهای حرکتی و لمسی به خوبی در آن استفاده شده است.

انتهای پیام/