۲۶۷ پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 267 پروژه توزیع برق با اعتباری بیش از 630 میلیارد تومان، هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _ محمد رئیسی در تکمیل این خبر به خبرنگار ما بیان داشت: ۵۶ پروژه توسعه شبکه، ۸۴ پروژه اصلاح و بهینه سازی، ۱۰ پروژه برق‌رسانی و پنج پروژه روشنایی شهری و روستایی طی هفته دولت در این استان بهره برداری می شود.

وی به حجم عملیات پروژه‌های قابل افتتاح اشاره کرد و افزود: ۱۸۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۷۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۳۱۳ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم تجهیزات احداث شده پروژه های افتتاحیه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ادامه به پروژه های آماده عملیات اجرایی این شرکت در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۱۲ پروژه توزیع برق در بخش‌های توسعه، برق‌رسانی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق طی هفته دولت آغاز می‌شود.

رئیسی به حجم عملیاتی پروژه‌های کلنگ زنی اشاره کرد و گفت: ۱۰۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۴۲۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۳۹۹ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم در نظر گرفته شده برای اجرای این تعداد پروژه است.

انتهای خبر/