۶ تن گوشت قرمز و مرغ احتکاری در سیستان و بلوچستان کشف شد

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد تنظیم بازار از ابتدای امسال تاکنون در استان کشف و واحدهای متخلف پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – منصور عدل صبح امروز در تکمیل این خبر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در برخورد با متخلفان در حوزه توزیع کالاهای اساسی هیچ‌گونه اغماضی وجود ندارد، گفت : بیشترین تخلفات صورت گرفته این مدت به شهرستان زاهدان اختصاص دارد.

وی بیان کرد: همچنین همکاران ما روز گذشته چهاردهم خرداد در یک اقدام ضربتی و هدفمند و برنامه ریزی شده توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی زاهدان و با کمک حوزه قضایی محموله یک تنی گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار که به شیوه ماهرانه‌ای احتکار و پس از قطعه قطعه کردن،با قیمت گزافی وارد بازار می‌شد کشف و برای متخلف پرونده تشکیل شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه پنج مباشر توزیع مرغ که بر خلاف تعهد کاریشان سهمیه مرغ مردم را احتکار می‌کردند خلع ید شدند.

وی تاکید کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، بطور نامحسوس و با کمک اطلاعات مردمی با شدت با متخلفان برخورد و بدون اغماض جلوی هر گونه تخلفی خواهند ایستاد.

انتهای خبر/