۳۶۰ گروه جهادی به مناطق سیلزده بلوچستان اعزام شدند

زاهدان - مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات رسانی به مردم سیلزده جنوب استان گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی بیان کرد : بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن و فرهنگی در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم بوده و است.
وی ادامه داد: همچنین غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر و شرکت جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و نیز برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در این ایام است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: برپایی موکب به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) اهدای فرش سجاده ای به مساجد مناطق محروم سیستان، توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام به منزل محرومان و عیادت از بیماران خاص از دیگر برنامه‌های این ایام در استان است.

وی گفت: اجرای طرح هر گروه جهادی یک خدمت بی منت و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در جهت خدمت رسانی به هم نوعان استانی است.

سرهنگ ملائی افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی و مردمیار در سطح استانی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زاهدان در ۱۸ اردیبهشت را از دیگر برنامه‌های این ایام ذکر کرد.

وی بیان کرد: ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰باب ساخت و مرمت مسکن محرومان،۳۰ مورد گازکشی منازل و ۱۲۰ مورد ساخت چشمه سرویس بهداشتی در ایام افتتاح خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری کارگاه توانمند سازی جهادگران و نیز تجلیل از جهادگران برتر در از دیگر برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان انجام می‌شود.

انتهای خبر/