اعلام حمایت امام جمعه چابهار از ایستادگی دانشکده علوم پزشکی این شهر علیه درخواست های فامیلی برخی اعضای شورای شهر

چابهار - حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه چابهار گفت؛ دانشکده علوم پزشکی چابهار علیه درخواست جابجایی نیروهای ماما به پست های دفتری، مقاومت کرده و علت فرافکنی شورای شهر علیه مسئولین این دانشکده همین موضوع است‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه چابهار با تاکید بر اینکه شوراها باید افرادی باشند که منافع مردم را بر منافع شخصی و فامیلی ترجیح دهند گفت: متاسفانه مدتیست علیه دانشکده علوم پزشکی چابهار تهمت هایی مبنی بر بومی زدایی شنیده می شود که منشا و ریشه آن متاسفانه، موضع گیری برخی اعضای شورای شهر علیه تصمیمات این دانشکده است.

 

وی گفت؛ تعدادی نیروی ماما که نیاز مبرم زایشگاه چابهار به این نیروها محرز است در مدیریت قبلی، در پست های دفتری بکارگیری شده بودند که مدیریت جدید دستور به حضور تمامی آنان در زایشگاه بیمارستان داده است.

 

وی تصریح کرد؛ جهت بازگشت این افراد به پست های دفتری، فشار زیادی بر مسئولین دانشکده ایجاد شده و مقاومت و ایستادگی این مسئولین باعث شد تا جوسازی هایی علیه این تلاشگران، در جامعه مبنی بر بومی زدایی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تاکید کرد: دانشکده ای که چند ماه از تشکیل آن و کمتر از یکماه از استقلال مالی آن می گذرد باید همه با هم به رشد آن به نفع مردم، کمک کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به ویژگی های انتخاب اصلح در شورای شهر از این عزیزان خواست؛ در جایگاهی که در حال خدمتند به منافع مردم و آخرت خویش بیاندیشند.

 

انتهای خبر/