برگزاری بالغ بر۸ هزار برنامه گرامیداشت مقام معلم

زاهدان_ مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان از برگزاری بالغ بر هشت هزار برنامه مختلف طی هفته گرامیداشت مقام معلم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز – حسن بروشکی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری بالغ بر هشت هزار برنامه مختلف در هفته گرامیداشت مقام معلم امسال در سطح ادارات و مدارس سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: اعزام تعدادی از معلمان برای دیدار با مقام معظم رهبری، غبار روبی گلزار شهدا و قبور شهدا، نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تمامی ادارات و مراکز آموزشی تحت پوشش، راه اندازی پویش سپاس معلم برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان، انجام سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، شرکت پرشور در نماز جمعه هفته جاری، شناسایی ۱۳ معلم نمونه استانی و ۹۳ معلم نمونه منطقه‌ای و تجلیل از آنها با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در طی هفته آینده و غیره از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده در هفته پیش رو است.

وی ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم به همه معلمان و فعالان حوزه آموزش و پرورش خصوصاً در سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۵ آموزش و پرورش در استان فعال است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر ۸۴۶ هزار دانش آموز در مراکز آموزشی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و در مقاطع مختلف در حال فراگیری آموزش‌های لازم هستند.

بروشکی اضافه کرد: در استان در حال حاضر با اینکه سه برابر میانگین کشوری پراکندگی وجود دارد، هشت هزار و ۲۲۵ مدرسه در حال استفاده دانش آموزان است.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نگاه ویژه ای در دولت فعلی به استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: امروز حوزه آموزش و پرورش به عنوان اولویت اول همه مسؤولین و مدیر ارشد این خطه قرارگرفته است.

 

انتهای خبر/