در پی هشدار هواشناسی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

چابهار - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه‌ بارشی در این استان، جهت مقابله با حوادث احتمالی، تمامی کارکنان عملیاتی و امدادی این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

محمد رئیسی در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز افزود : تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته و به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی های کارکنان لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری شهروندان در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت : شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طغیان رودخانه های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش های کارکنان عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به این شرایط جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ‌ضروری و همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل‌ های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی خودداری کنند.

 

انتهای خبر/