از اعزام و پذیرش بیش از دو هزار مسافر نوروزی در فرودگاه‌های استان تا برپایی سیاه چادر عشایری جهت استقبال از مسافران نوروزی

زاهدان- خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از دو هزار مسافر در فرودگاه‌های استان اعزام و پذیرش شدند.

مهدی خسروی بنجار با اعلام این خبر یه خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز گفت: اعزام و پذیرش دوهزار و چهارصد و پنجاه و دو نفر مسافر توسط ۳۶ نشست و برخاست پرواز داخلی در فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در روز چهارم فروردین جابجا شدند.

وی در پایان افزود:فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان چهارم فروردین میزبان یکهزار و هفتصد و پنجاه و دو نفر میهمان ورودی بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: برپایی سیاه چادر با هدف ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و آشنایی با فرهنگ و آداب و سنن روستائیان و عشایر استان سیستان و بلوچستان تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در محوطه مقابل ترمینال ورودی فرودگاه بین المللی زاهدان نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود:در این ایام با برگزاری مراسم حضور عروسک عمونوروز و ننه سرما ، اجرای موسیقی سنتی، اجرای نمایش های استندآپ کمدی ،اجرای تئاتر و عکاسی حرفه ای با سفره هفت سین و عروسک های عمونوروز و ننه سرما میزبان مسافران و گردشگران در فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان هستیم.

 

انتهای خبر/