جریمه متصدی متخلف کابینت سازی در زاهدان

موسی عباس زاده در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز گفت: شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان به پرونده تحویل ندادن کابینت و کمد دیواری در وقت تعیین شده رسیدگی کرد.   مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به نامه اتحادیه درودگران، متصدی کابینت سازی را به پرداخت […]

موسی عباس زاده در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز گفت: شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان به پرونده تحویل ندادن کابینت و کمد دیواری در وقت تعیین شده رسیدگی کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به نامه اتحادیه درودگران، متصدی کابینت سازی را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال جریمه برای جبران خسارت وارد شده به شاکی محکوم کرد.

 

به گفته عباس زاده، پس از احراز تخلف تحویل ندادن کار، همچنین متصدی کابینت سازی را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با گزارش اتحادیه درودگران پیرامون اجرا نکردن تعهد یک دفتر معماری برای تحویل کابینت و کمددیواری در مهلت مقرر، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

انتهای خبر/