در گفت و گو با سکایی نیوز مطرح شد:

سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات پاورلیفتینگ کارگران کشور

رئیس هیأت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان : در شهریور ماه جاری میزبان مسابقات پاورلیفتینگ کارگران کشور در این ۲ بخش خواهیم بود که در بخش بانوان برای اولین بار در کشور برای جامعه کارگری برگزار می‌شود.

ببه گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – حسین سعیدیان در تکمیل این خبر به خبرنگارما بیان کرد :هیأت ورزش کارگری استان  ۵۲ رشته ورزشی در ۲ بخش بانوان و آقایان تحت پوشش  این هیأت قرار دادند.

 

وی اظهارکرد: در شهریور ماه جاری میزبان مسابقات پاورلیفتینگ کارگران کشور در این ۲ بخش خواهیم بود که در بخش بانوان برای اولین بار در کشور برای جامعه کارگری برگزار می‌شود.

 

رئیس هیأت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان، سرانه ورزشی برای هر نفر از این تعداد، یک متر و ۴۰ سانت است که عدد بسیار کم و ضعیفی به شمار می‌رود و می‌طلبد در راستای توسعه ورزش کارگری اقدامات جدی‌تر و حمایت‌های قاطع‌تری انجام شود.

 

وی گفت: عدم وجود الزامات قانونی لازم و قوانین بالادستی حمایتی در حوزه ورزش کارگری و قوانینی که از محل اجرای آن، منابع مالی به متولیان ورزش کارگری برسد، عملاً بزرگترین آسیب حوزه ورزش کارگری است.

انتهای خبر/