فرماندار زاهدان

استفاده از گروه های جهادی در مدیریت بحران از ابزار اصلی در مقابله با بحران‌ است

سرپرست فرماندار زاهدان: استفاده از گروه های جهادی در مقابله و مدیریت بحران ابزار اصلی و ارزشمند مردمی در مقابله با بحران‌ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سکایی نیوز– جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران ، با حضور سرپرست فرمانداری زاهدان و کلیه اعضاء در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

 

علیرضا شهرکی فرماندار زاهدان در این جلسه ضمن تأکید بر همکاری مستقیم شبکه مدیریت بحران بیان کرد : حضور مستقیم در مدیریت بحران و پاسخگوئی لحظه‌ای در مدیریت باید ملموس باشد.

 

وی افزود: در مدیریت بحران ضمن تفویض مدیریت بصورت رده بندی تمامی تجهیزات و امکانات می‌بایست شناسایی و مشخص شده باشند.

 

شهرکی گفت ؛ روند ساماندهی حدفاصل میدان ۱۵ خرداد و مصطفی خمینی(چهارراه علیشاه) می بایست به سرعت انجام گیرد‌.

 

سرپرست فرمانداری در ادامه ضمن تاکید اطلاع رسانی به موقع تشریح کرد: موضوعات مربوط به مدیریت و پیشگیری از بحران را باید از کانال خبری مشخص و واحد به ستاد بحران منتقل کرد و از این کانال اطلاع رسانی ها انجام گیرد.

 

شهرکی افزود: استفاده از گروه های جهادی در مقابله و مدیریت بحران ابزار اصلی و ارزشمند مردمی در مقابله با بحران‌ است، و اعضای ستاد بصورت تخصصی باید با گروه های جهادی جلسه داشته باشند.

 

وی اضافه کرد؛ مانور مقابله با بحران نیز جهت آمادگی دستگاه‌ها و رفع مشکلات محلات در دستور کار است.

 

فرماندار شهرستان زاهدان در پایان گفت: حداکثر۴۸ ساعت پس از حوادث و بلایای طبیعی ارزیابی و تعیین خسارت در هر بخش انجام پذیرد و پس از آن پذیرفتنی نیست.

 

 

انتهای خبر/