تحول و امید آفرینی سر فصل همه برنامه های دستگاه های اجرایی باشد

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: با توجه به اینکه در پایان امسال، انتخابات مهم دیگری در پیش است، می‌بایست همه دست اندرکاران برای برگزاری هرچه بهتر و پرشور برگزار کردن این رویداد ملی تلاش کنند و بهترین شرایط را تدارک ببینند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – مهرداد جهاندیده در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفتم تیر و همچنین شهید مالکی فرماندار اسبق این شهرستان، افزود: در ماه پایانی امسال یک رویداد با اهمیت دیگر در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است که می‌طلبد حساسیت موضوع و اهمیت این رویداد در بین ارکان اجرایی ایرانشهر افزایش یافته و از طریق جلسات، گفتگوها و دیدارها به شهروندان نیز منتقل شود.

وی اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ «حضور مردم در پای صندوق های رأی، بارزترین مظهر حضور مردمی و این پشتوانه انقلاب و کشور است.» بنابراین همه دست اندرکاران وظیفه دارند شرایط لازم را برای برگزاری هرچه بهتر و پرشور تر انتخابات پیش رو برگرفته از چهار اصل اساسی تبیین شده توسط مقام معظم رهبری یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در مبانی و سیره عملی بزرگان دین و انقلاب اسلامی ایران، سفارش زیادی به تکریم مردم و خدمت به آنان شده است، بنابراین همه مسئولان اجرایی در این شهرستان باید در جلب رضایت مردم و امیدآفرینی تلاش کنند.

جهاندیده تصریح کرد: بعضاً مراجعات مردمی به فرمانداری مبنی بر عدم رسیدگی برخی اداره ها به وظایفشان مشاهده می شود که این موضوع با خط و مشی وظیفه شناسی و خدمت بی منت به مردم همخوانی ندارد.

وی گفت: از این پس فرایند نظارتی بر عملکرد اداره ها و تکریم ارباب رجوع در ایرانشهر افزایش یافته و در صورت دریافت گزارش مبنی بر ترک فعل یا عدم پیگیری کار مردم در اداره یا سازمانی، مطابق مقررات برخورد می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر با بیان اینکه تحول و امید آفرینی باید سر فصل همه برنامه های دستگاه های اجرایی در این شهرستان باشد، یادآور شد: خدمت رسانی اداره ها صرفا معطوف به حوزه شهری، باعث مغفول ماندن ظرفیت های نقاط روستایی و افزایش مشکلات می‌شود، بنابراین باید دایره خدمات از سطح شهری به روستایی گسترش یابد.

جهاندیده، راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی سطح شهرستان را خواستار شد و گفت: برخی مراجعات مردمی به اداره ها بخاطر مسائل ساده و پیش پا افتاده است که تنها با راهنمایی و مشاوره درست به ارباب رجوع حل می‌شود، بر این اساس باید در میز خدمت اداره، کارشناس یا کارشناسان مطلع و مسلط به این امورات رسیدگی کنند.

وی جذب سرمایه گذاران برای سرعت بخشیدن به توسعه شهرستان ایرانشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمامی دستگاه‌ها جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی را در اولویت کار خود قرار دهند.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر خاطرنشان کرد: در جامعه ای زندگی می کنیم که متعلق به همه است و توده مردم حقایق و مسائل جاری را به خوبی درک می کنند، بر این اساس همه مسئولان در هر جایگاهی وظیفه دارند در مسیر روشنگری، رفع مشکلات مردم و رساندن جامعه به وضع مطلوب تمام تلاش خود را بکار گیرند.

جهاندیده افزود: جهاد تبیین یک وظیفه عمومی است و هم مردم و هم مسئولان باید تلاش کنند تا خوبی‌ها را نشر دهند، روایت کنند و دستاوردهای نظام را بازگو کنند.

انتهای پیام