این تصاویر نشان می‌دهد ۱۰۰ سال پیش، مردم آینده را چگونه تصور می‌کردند

در این شاتر خواهیم دید که مردم قرن پیش، آینده‌ای که اکنون ما در آن زندگی می‌کنیم و یا حتی آینده دورتر را چگونه پیش‌بینی می‌کردند.

به گزارش پیگاه خبری سکایی نیوز – سعی کنید به لئوناردو داوینچی توضیح دهید که روزی مردم بدون بوم، رنگ یا قلم مو، اثر هنری خلق خواهند کرد. چگونه می‌توانید بدون اینکه دیوانه به‌نظر برسید به مردم دهه ۱۹۳۰ توضیح دهید که می‌توانند غذا را در یک جعبه فلزی قرار دهند تا در دو دقیقه داغ شود؟

برای مردم قرن گذشته، فناوری ابتدایی امروز ما شبیه جادو به نظر می‌رسد؛ اما این بدان معنا نیست که آن‌ها در مورد اینکه آینده چگونه خواهد بود، خیال‌پردازی نمی‌کردند. بسیاری از مخترعان و هنرمندان دیدگاه‌هایی از آنچه که تصور می‌کردند فناوری آینده است، ارائه کردند. بیایید به نقاشی‌هایی از این دست نگاه کنیم و سپس در مورد وسعت دید آن‌ها نظر بدهیم.

تصویر منتشرشده در یک نشریه آلمانی در دهه ۱۹۳۰ با عنوان «تلفن خصوصی بی‌سیم و پنجره»
می‌دانستید که این سرویس تحویل غذا، رویای قدیمی مردم بوده است؟
این تصویر مربوط به سال ۱۹۰۸ را می‌توان با یک صحنه از فیلم هیجان‌انگیز Inception اشتباه گرفت. یا اگر معمار هاگوارتز طراح یک شهر شود، نتیجه چه خواهد بود.
نگاه آینده‌نگرانه نویسنده و تصویرگر کانادایی Bruce McCall از سفر جاده‌ای خانوادگی
خرید با تلویزیون
شهرهای بین‌کهکشانی
این تصویر در سال ۱۹۶۹ پیش‌بینی می‌کرد که در هر کلاس درس یک ربات برای پاسخ‌های نادرست، دانش‌آموزان را کتک بزند.
جنگل شهری
مجله اسکوپز سال ۱۹۳۴، به این فکر می‌کرد که «چه زمانی» روزنامه‌ها روی صفحه‌ تلویزیون در دسترس قرار خواهند گرفت.
ساعت Seiko UC-2100 که سال ۱۹۸۴ آینده ساعت‌ها را پیش‌بینی کرد.
این تصویر یک هنرمند از آینده لباس‌های فضایی نیست. این یک طرح واقعی است که شرکت هواپیماسازی گرومن سعی کرد در سال ۱۹۶۲ به ناسا بفروشد.
انتهای پیام/