دوکودک در رودخانه سرباز غرق شدند

دهیار روستای شکر جنگل گفت: دو کودک روز گذشته ۲۴ اردیبهشت ماه به علت عدم آگاهی از عمق آب در رودخانه سرباز غرق‌شدند.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز – اسد رئیسی دهیار روستای شکر جنگل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری عصرهامون بیان کرد:  دو کودک به نام‌های مروان و عبدالله ابراهیمی ساکن این روستا روز گذشته به علت آشنا نبودن به عمق زیاد آب غرق و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در پی قطعی ۲۰ روزه آب شرب روستای شکر جنگل شهرستان راسک این دو کودک روز گذشته به همراه مادرانشان برای تهیه آب مصرفی و شست‌وشوی لباس  در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه هر به رودخانه سرباز رفتند.

رئیسی ادامه داد: مادران این دو پسربچه که مشغول شست‌وشوی لباس بودند بعد از مدتی متوجه ناپدیدشدن کودکان خود می‌شوند که با جستجو به دنبال آنان متوجه غرق‌شدن این دو کودک می‌شوند و با کمک چند نفر از اهالی روستا اقدام به خارج‌کردن این دو پسربچه از داخل رودخانه می‌کنند.

وی تصریح کرد: این دو کودک درحالی‌که بی‌هوش بودند به بیمارستان منتقل که متأسفانه بعد از چند دقیقه در بیمارستان فوت می‌شوند.

گفتنی است به علت قطع بودن آب شرب روستای شکر جنگل شهرستان راسک اهالی این روستا برای تهیه آب مصرفی خود و شست و شویی لباس مجبور هستند به رودخانه سرباز که عمق آب  بین ۲_۵ متر است مراجعه ‌کنند به گفته اهالی روستا، رودخانه سرباز  محل زندگی گاندو تمساح پوزه‌کوتاه نیز است و خطر حمله تمساح نیز یک تهدید دیگر برای مردم می‌باشد.

انتهای خبر/