خط ریلی هدیه دولت سیزدهم به شهرستان خاش

فرماندار خاش : شهرستان خاش جز محدود شهرهایی است که به خط ریلی وصل شد، خیلی از شهر های کشور همچنان به خط ریلی وصل نیستند و این هدیه دولت سیزدهم به مردم این شهرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز _ صاحبگل صالحی فرماندار شهرستان خاش در حاشیه بازدید از خط ریلی خاش زاهدان که در ایستگاه بین راهی راه آهن شهرستان خاش برگزار شد، به خبرنگار ما گفت: خبرنگاران باید با آگاهی و دلسوزی و مسئولیت پذیری به روایتگری مطالبات به حق مردی و همچنین در راستای روشنگری و انعکاس صحیح تلاش های صورت گرفته در کشور و استان بپردازند.

 

وی افزود: روز خبرنگار به اعتقاد بنده روزی است که مبین به مجاهدت های دلسوزانه‌ی اصحاب رسانه و جامعه خبری بر پهنه‌ی افکار عمومی است، قطعا در راستای توسعه پایدار و همه جانبه در پرتوی وجود وجدان های آگاه و درسوز جامعه با مشارکت همه‌ی آهاد جامعه امکان پذیر است، خبرنگاران با تکیه به پشتیبانی مردمی می‌توانند کمک بزرگی را به مسئولین در شناسایی مشکلات و مسائل اجتماعی داشته باشند و در جهت رفع آنها و باز هم با استفاده از ظرفیت خود مردم بهره می‌برند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در جهان جنگ رسانه ها و نبرد روایت ها حاکم است، نقش خبرنگار در تبیین‌ دستاوردهای های نظام و بیان حقایق که متاسفانه موضوع حقایق رو رسانه‌های بیگانه کتمان میکنند مهم است.

 

صالحی گفت : خبرنگاران میتوانند مشاوران خوبی برای مسئولین باشند و مسئولین هم باید از این فرصت باید بهره کافی را ببرند، خبرنگاران و بازوی توانمندی برای مسئولین عزیز برای دستیابی به یک توسعه پایدار هستند و موجبات توسعه یک شهرستان را رقم بزنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به افتتاح راه خاش به زاهدان گفت: امروز با نگاه ویژه ایی که حضرت آقا به استان داشتد شهرستان خاش جز محدود شهرهایی است که به خط ریلی وصل شد، خیلی از شهر های کشور همچنان به خط ریلی وصل نیستند و این هدیه دولت سیزدهم به مردم این شهرستان بود، از زمان شروع خط راه آهن خاش به زاهدان ما کاهش چشمگیر تصادفات و مرگ را در این محور داشتیم و این کمک بزرگی به ایمن شدن محور های استان بوده است.

 

انتهای خبر/