اعزام کاروان جامعه کار و تلاش سیستان وبلوچستانی به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)

زاهدان - معاون اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اعزام کاروان جامعه کار و تلاش استان برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) به تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، سید مهدی حسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و شهدای واقعه ۱۵خرداد، افزود: با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان، برنامه ریزی اعزام کاروانی از فعالان انقلابی جامعه کار و تلاش استان از شمال، مرکز و جنوب استان صورت پذیرفت که ظهر امروز شنبه برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)، به تهران اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: تجدید بیعت با حاج قاسم سلیمانی، زیارت حرمین حضرت معصومه(سلام الله علیها) مسجد جمکران، حرم حضرت امام رضا(علیه السلام) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این کاروان خواهد بود.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: قیام ۱۵ خرداد سرآغاز انقلاب بزرگ ملت ایران علیه ظلم به رهبری حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) است و امام امت براساس اسلام ناب محمدی با همراهی مردم متدین و معتقد به تغییر حکومت شاهنشاهی انقلاب اسلامی را بنیان نهادند.

انتهای خبر/