موافقت‌های اولیه برای ساخت ۲ مجتمع بین‌راهی در نیکشهر صادر شد

چابهار _سکایی نیوز _فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: موافقت‌های اولیه برای ساخت ۲ مجتمع بین‌راهی صادر شده که بزودی کار ساخت آن شروع خواهد شد و تعداد مجتمع رفاهی به ۱۱ مجتمع خواهد رسید.

مجیب حسنی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار_سکایی نیوز بیان کرد: از مجموع تعداد ۱۱ مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در سطح شهرستان، ۶ مجتمع در حال ارائه خدمات به مردم هستند و سه مجتمع دیگر نیز با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: شهرستان نیکشهر در مسیر بندر چابهار و یکی از مناطق سیستان و بلوچستان است که بیشترین مجتمع‌های بین‌راهی را به‌واسطه پیگیری‌های انجام شده و تردد بالای مسافران دارد.

فرماندار نیکشهر بیان کرد: در این شهرستان جهت فعالیت اقتصادی، کسب و کار برای تولید و اشتغال هیچ محدودیتی وجود ندارد و در این باره نهایت همکاری را مسوولان خواهند داشند بنابراین از سرمایه گذاران دعوت می‌شود برای آغاز فعالیت تجاری و اقتصادی حضور پیدا کنند.

به گزارش سکایی نیوز شهرستان نیکشهر دارای ۳۳۵ روستا با جمعیت ۱۲۶ هزار نفر در قالب ۲۹ هزار خانوار، ۲۱۰ روستا دارای شورای اسلامی، ۱۷۴ روستا دارای دهیاری است و با وسعت ۱۲ هزار و ۸۵۰ کیلومترمربع در ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیسستان و بلوچستان واقع شده است.

بخش مرکزی نیکشهر که مجتمع خدمات رفاهی در آن در حال ساخت هستند با چهار دهستان به نامهای هیچان، مهبان، مخت و چاهان دارای ۷۶ هزار نفر جمعیت و ۱۴۹ روستا است.

 

انتهای خبر/