ضرورت فراگیر شدن ورزش های همگانی /کمیته سامانه ازدواج در سیستان و بلوچستان تشکیل نشده

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌های آنان در اولویت‌ برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری سکایی نیوز – عباس شیبک در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان  که بمناسبت هفته ازدواج برگزار گردید ، بیان کرد : از جمله ویژه برنامه های هفته ازدواج می توان به تجلیل از خانواده‌های شهدا ، اجرای برنامه عصر طلایی ویژه خانواده ، مشاوره و جوانان از شبکه استانی هامون ،نشست هم اندیشی فعالین عرصه خانواده ، بازدید از ۱۳ شهرستان استان  و مشاوره رایگان به زوجهای جوان  اشاره کرد .

وی اضافه کرد: برنامه‌های هفته ازدواج به لحاظ کمی شامل؛ همه جوانان و به لحاظ کیفی باید محتوایی، اثر بخشی و شوق آفرین باشد تا زمینه رشد و تعالی جوانان را نیز فراهم کند، زیرا الگوی این برنامه‌ها، از سیره و زندگی معصومین به ویژه ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه، آسان، بهنگام و پایدار در جامعه است.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود : توسعه ورزش همگانی در دستگاه‌های استان با هدف بالا بردن سطح نشاط و سلامتی کارکنان  بسیار با اهمیت است و از آنجا که منابع انسانی سرمایه‌های اصلی سازمان است در نظر داریم با برنامه‌ریزی و برگزاری فعالیت‌های ورزشی و ارائه بهترین خدمات، رضایت‌مندی همکاران را جلب کنیم.

شیبک همچنین از سرقت لوازم در دهکده المپیک زاهدان خبر دادوگفت: طی ۲ ماه اخیر بیش از سه میلیارد سرقت از دهکده المپیک زاهدان گزارش شده که قرار است برای جلوگیری از این سرقت ها ۴ دستگاه موتور سیکلت بمنظور گشت زنی خریداری کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد : میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بکر این استان است که باید بخوبی منعکس شود.

وی ادامه داد : رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی جوانان و گروه‌های سنی بانوان به میزبانی زاهدان آغاز شد که این دوره از رقابت‌ها تا چهارم تیرماه در سالن شهید فهمیده زاهدان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش‌از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش‌از یک‌هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای خبر